فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
سرویس: اجتماعی ، تاریخ: ۰۶/آبان/۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶ ، شناسه خبر: ۱۷۷۲۳۵

صنایع دستی یک فعال صنایع دستی در گفت‌وگو با تسنیم مطرح کرد

تقدیر از فدراسیون تیراندازی به جهت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در کنار بازی‌های آسیایی

خبرگزاری تسنیم: یک فعال و تولیدکننده صنایع دستی از فدارسیون تیراندازی به علت برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کنار بازی‌های آسیایی تقدیر کرد.

سعید ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ضمن تقدیر از فدراسیون تیراندازی به علت برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کنار مسابقات تیراندازی آسیایی اظهار داشت در این مسابقات 550 تیرانداز خارجی از 18 کشور آسیایی شرکت کرده بودند که که در کنار این مسابقات نمایشگاهی از هنر صنایع دستی کشورمان برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه که برآیندی از اصلات هنر و هنرمند ایرانی را به همراه داشت برای اولین بار در کنار یک مسابقه ورزشی از طرف فدراسیون تیراندازی مورد تقدیر قرار گرفت که امیدواریم فدراسیون‌های دیگر هم در این زمینه وارد شوند و در فرهنگ‌سازی جهت توسعه صنایع دستی کشورمان دست‌به کار شوند.

این تولیدکننده صنایع دستی با اشاره به استقبال خوب شرکت‌کنندگان خارجی این مسابقات از نمایشگاه صنایع دستی خاطرنشان کرد: معاونت صنایع دستی نیز در این زمینه همکاری خوبی داشت و بروشورهایی در باره صنایع دستی و هنرهای سنتی کشورمان در اختیار خارجی‌ها به صورت رایگان قرار داد.

وی اضافه کرد: همچنین سازمان میراث فرهنگی هم در اقدامی جالب برای تمامی بازیکنان این مسابقات بلیط رایگان بازدید از کاخ نیاوران را فراهم کرد که این کار بسیار مهم تلقی می‌شود چرا که در شناسایی میراث فرهنگی کشورمان می‌تواند راهگشا باشد و افزایش این اقدامات می‌تواند روزنه‌ای جدید در گسترش گردشگری کشورمان باشد.

انتهای پیام/



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.